loading...
درب اتوماتیک - درب اتوماتیک شیشه ای - نصب درب اتوماتیک شیشه ای
عباسی بازدید : 30 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای – درب شیشه ای
نوعی از درب اتوماتیک چهارلنگه می باشد که در ورودی های معمولی نصب شده و بصورت کشویی باز می شود. در این نوع درب لنگه دوم نصف سرعت لنگه اول باز می شود و در مکان هایی که نیاز به عرض بازشوی بیشتر است کاربرد دارد. کاربردی ترین آن درب اتوماتیک تلسکوپی 4 لنگه می باشد. شرکت آچیلان در نصب این نوع درب را در ورودی فروشگاه اتکا در رزومه کاری خود دارد.
اطلاعات فنی درباره درب اتوماتیک تلسکوپی:
* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه
* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه
* سرعت باز شدن استاندارد (قابل تنظیم) : 700 میلی متر بر ثانیه
* درجه حفاظت بین المللی : 22IP
نمونه محصولات آچیلان در در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای شامل:
1- اپراتور ریلی پرتردد
2- اپراتور ریلی تلسکوپی
3- اپراتور بازویی

درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید
door درب اتوماتیک و کرکره برقی
در مکان های پرتردد مانند استادیوم ها ، فرودگاه ها و … که جمعیت زیادی روزانه ممکن است عبور کنند از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید
معمولا استفاده می شود.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت آچلان ادر درب شیشه ای اتوماتیک گرد یا منحنی می باشد. در ادامه ویژه گی های این نوع درب اتوماتیک را مشاهده می نمایید.
. طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تکنولوژی، بسیار اقتصادی، باکارایی بالا و دارای سیستم متحرک هوشمند
2. قابلیت اتصال به سیستمهای Access control
3. قابلیت حرکت لنگه های درب با وزن 260 کیلوگرم
4. دارای غلطکهایی با روکش رزین، متحرک با طول عمر بالا جهت حرکتی روان و آسان
5. تنوع در ابعاد، نوع فریم و شیشه
6. قابلیت اجرا به صورت کاملا گرد و یا نیم گرد ( اختیاری )
7. زیبا، شیک و مناسب برای انواع ورودی ها با معماری خاص در این
8. کاملا فیلتر شده جهت جلوگیری از اتلاف انرژی
9. توسعه و تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

•درب اتوماتيک كشويی
اين درب ها يكي از ساده ترين و پر مصرفترين نوع درب های اتوماتيک نفر رو مي باشند كه به علت حركت خطي و حداقل نياز به فضا موجب استفاده بهينه از فضاي موجود فروشگاه ها و اماكن عمومي می گردند.در بيشتر ورودي ها اين درب ها معمولاً به صورت دولنگه ثابت و دو لنگه متحرك قابل اجرا مي باشند ولي در صورت نياز می توان به صورت يك لنگه ثابت و يك لنگه متحرك و يا دو لنگه محرك بدون لنگه ثابت و تك لنگه متحرك بدون لنگه ثابت اجرا نمود.كه دو نمونه آخر بيشتر در مكانهايی كه امكان حركت درب ها بر روی ديوار امكان پذير باشد قابل ارائه مي باشند.با اين سيستم ميتوان ورودی هايی تا عرض دو متر و ارتفاع 2.5متر بازشوی مفيد ايجاد نمود. در اين دربهادر بيشتر مواقع از شيشه هاي 10 ميليمتري سكوريت شده استفاده می گردد ولی در صورت نياز امكان به كارگيری از شيشه های دوجداره تا 20 ميليمتر نيز امكانپذير می باشد.همچنين كاربران مي توانند نسبت به نياز خود درب را در وضعيت هاي اتوماتيك،دائم باز،دائم بسته،حالت زمستانی يا نيمه باز ،ورود ممنوع و يا خروج ممنوع تنظيم كنند.وهمچنين با نصب سيستم های كنترل تردد و يا ريموت كنترل و همچنين برنامه هاي زمانبندی در بعضي از اپراتورها كاربران را قادر به كنترل وردها و خروج ها می سازد. وجود سيستم سنسورهاي ايمنی خطي بين درب ها و كنترلرهای هوشمند با قابليت ضد برخورد امنيت عابرين را در برابر برخورد احتمالي با دربها را تامين می كنند. 

• درب اتوماتیک تلسکوپی
اين نوع درب ها بيشتر در ورودی هايی كه نياز به بازشوی بيشتری مي باشد مانند مراكز تجاری و بعضي از اماكن عمومی كه در آن واحد نفرات زيادی عبور می كنند، پيشنهاد می گردد.مكانيزم اين درب ها مانند دربهای كشويی به صورت خطی مي باشد با اين تفاوت كه در اين دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسكوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و اين باعث افزايش 30 درصدی بازشو نسبت به مدلهای كشوی دو لنگه می گردد.توسط اين سيستم ميتوان وروديهايی تا عرض 3.5 متر و ارتفاع 2.5 متر ايجاد نمود اين دربها به صورت يك طرفه نيز قابل اجرا مي باشند.در اين دربها استفاده از شيشه های 10 ميليمتر و 20 ميليمتر امكانپذير مي باشد. انتخاب وضعيت هاي اتوماتيک،دائم باز،دائم بسته،حالت زمستانی يا نيمه باز ،ورود ممنوع و يا خروج ممنوع وهمچنين با نصب سيستم هاي كنترل تردد و يا ريموت كنترل و همچنين برنامه هاي زمانبندي در بعضي از اپراتورها براي كاربران امكانپذير مي باشد و انهارا را قادر به كنترل وردها و خروج ها می سازد. وجود سيستم سنسورهای ايمني خطي بين درب ها و كنترلرهای هوشمند با قابليت ضد برخورد امنيت عابرين را در برابر برخورد احتمالی با دربها را تامين می كنند. 

• درب اتوماتيک زاويه دار
اين نوع درب برای فروشگاه ها و اماكني كه بازشوی آنها در يكی از اضلاع آن باشد و يا در ورودی های معمولی براي داشتن تنوع در فرم ورودی و زيبايی خاص در معماری بنا ، طراحی گرديده است.حركت اين درب ها نيز به صورت خطی می باشد ولی با اين تفاوت كه لنگه دربها باهم يك زاويه اي را تشكيل ميدهند كه اين زاويه ميتواند از 90 درجه الي 175 درجه متغير باشد.براي جلوگيري از برخورد درب ها با عابرين به علت زاويه دار بودن دربها امكان نصب سنسورهاي ايمنی خطی وجود ندارد و از سنسورهای مايكروويو خاص استفاده ميگرد كه هم عمل تشخيص حركت افراد را به عهده دارند و هم مانع برخورد دربها با افراد ميگردند.مدار كنترل اين درب ها نيز مانند مدل های پيشين كاملاً توسط كاربر و نصاب قابل برنامه ريزی و كنترل مي باشد و همچنين امكان نصب تسط شيشه هاي 10 ميلي متر و دوجداره امكان پذير مي باشد. 

• درب اتوماتيک منحنی
درب های اتوماتيک منحنی با طراحی زيبا و منحصر به فرد يكی از زيباترين نوع دربهای اتوماتيک شيشه ای ميباشد كه با توجه به طراحی و معماری فضا به شكل نيم دايره ، دايره كامل و يا قوسی از يك دايره و كاملا سفارشی ساخته و اجرا ميگردد. استفاده از اين دربها در مكانهايی كه در معماری آنها از تركيبات منحنی استفاده شده است زيبايی و هارمونی دو چندانی را ايجان ميكند. همچنين با نصب اين دربها به صورت دايره كامل باعث ايجاد يك فضاي استوانه اي ميگردد كه اين فضا تبادل هوای داخل و بيرون را به حداقل رسانده و اثر قابل توجهی در جلوگيری از اتلاف انرژي و نفوذ گردو خاك و ديگر عوامل طبيعی به داخل ساختمان و همچنين عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج می گردد. 
•درب اتوماتيک لولايی
دربهای اتوماتيک بيشتر در مكانهايی به كار گرفته ميشوند كه به علت محدوديت در عرض امكان نصب ديگر دربهای اتوماتيک وجود نداشته باشد. اپراتور اين دربها طوری طراحی گرديده كه نيازی به تعويض درب نبوده و تقريبا قابل نصب بر روی هر نوع درب لولايی ميباشند و توانايی باز و بسته كردن دربها را به داخل و خارج را دارند. همچنين ميتوان از اين سيستم به صورت يك لنگه و يا دو لنگه به كار گرفت. استفاده از اين دربها در مكانهاي پر تردد پيشنهاد نميگردد ولي براي محدود كردن تردد در مكانهاي خاص مانند اتاق مديريت ، اتاق سرور ، اتاق عمل طلا فروشيها و غيره و تركيب آنها با سيستم های كنترل تردد سيستم كنترلی مناسبی را بوجود می آورند. 
• درب اتوماتيک خروج اضطراری
اين نوع درب ها در مكانهايی پيشنهاد می گردد كه در مواقع خواصي نياز است تا عرض كامل ورودی برای ورود و يا خروج مورد استفاده قرار گيرد. فريم اين درب ها طوری طراحی گرديده كه در مواقع اضطراری مانند اتش سوزی و غيره با فشار اندكي درب ها به پهلو جمع شده و كل عرض وردی را آزاد مي سازند.همچنين در مكانها يی مانند نمايشگاه های خودرو و پاركينگ ها كه عبور خودرو و نفر از يك ورودی صورت مي پذيرد ، با اين نوع فريم ها نصب درب اتوماتيک براي اين فضا ها امكان پذير ميگردد. همچنين نصب اين فريم ها بر روي انواع اپراتورهای دربهای كشويی امكان پذير مي باشد.

منبع : آذر در

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کارشناسان فروش کرکره برقی درب اتوماتیک خط ویژه 021-66302289 021-66293689 تلگرام - وایبر - واتس آپ 09390494502
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 3,838