loading...
درب اتوماتیک - درب اتوماتیک شیشه ای - نصب درب اتوماتیک شیشه ای
عباسی بازدید : 30 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (1)

 

در اتوماتیک شیشه ای

9

درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوع عملکرد، وزن درب، تردد روزانه و نوع شیشه مورد استفاده در ساخت آنها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از این دربهای اتوماتیک، درب شیشه ای اتوماتیک سکوریت می باشد.

در واقع دربهای اتوماتیک شیشه ای به شکل های مختلفی نصب می شوند اما همه ی آن ها یک وجه مشترک دارند و آن هم شیشه به کار رفته در ساخت آنها می باشد که به این شیشه ها، شیشه سکوریت و به دربهایی که در هنگام ساختشان از این نوع شیشه استفاده شده است درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت می گویند. مهم ترین جنبه استفاده از شیشه سکوریت جنبه امنیت آن است.

یکی از راه های شناخت این نوع شیشه ها این است که وقتی این شیشه ها مورد اصابت ضربه قرار می گیرند و می شکنند، هر متر مربع آن به هزاران قطعه کوچک تر تقسیم می شود. همچنین این نوع شیشه ها به دلیل موادی که در ساخت آنها به کار برده شده است تا اینمی درب را افزایش دهد دارای وزن نسبتاً بیشتری نسبت به سایر شیشه ها می باشند و به همین دلیل در اثر شکستگی بدون پاشیدگی ریزش می کنند.

9

مشخصات کلی درب شیشه ای اتوماتیک

مشخصات فریم

1-سایز فرم

پهن: (35 MIL) (استاندارد ابعاد هر لت 100*220)

باریک: (60 MIL)

2-رنگ فریم

رنگ الکترواستاتیک (آلومینیوم)

آبکاری آنادایز

استیل

مسی (طرح هخامنشی)

3.وزن فریم

وزن هر مترمربع لت برابر 20Kg با فریم باریک و 22Kg برای فریم پهن می باشد.

شیشه:

شیشه – سکوریت – 10 میل ( سفید(بی رنگ) – سبز- مسی- آبی- برنز- دودی…..)

سندپلاست(LOGO)

پک اپراتور:

ریل اصلی

در پوش (کاپوت) (برای دسترسی به موتور و متعلقات)

موتور(تردد نامحدود) ( 24ولت)(DC) /( تردد محدود )(240 ولت)(AC)

کنترل برد (کار برنامه ریزی و حکم مغز می باشد)

غلتک های هنکر (HANGER)

تسمه انتقال نیرو(فلزی – پلیمری)

فولی هرزگرد

چشم بین دو لنگه (فتوسل) (بین دو درب ) (جفت)

چشم پیشانی- رادار (جلوی محوطه درب ) ( داخل و بیرون محوطه)

باتری بکاپ

قفل برقی ( جهت باز شدن درب)

صفحه کلید تعیین وضعیت ( سلکتوری/ دیجیتال (5 حالته تا 8 حالته) باز/ بسته/ از یک طرف باز و بسته)

کاور جلو (جهت نمای کار) – آلومینیوم

دربهای اتوماتیک شیشه ای مثلثی

دربهای اتوماتیک شیشه ای مثلثی برای فروشگاه ها و اماکنی که بازشوی آنها در یکی از اضلاع آن باشد و یا در ورودی های معمولی برای داشتن تنوع در فرم ورودی و زیبایی خاص در معماری بنا ، طراحی گردیده است.حرکت این درب ها نیز به صورت خطی می باشد ولی با این تفاوت که لنگه دربها باهم یک زاویه ای را تشکیل میدهند که این زاویه میتواند از 90 درجه الی 175 درجه متغیر باشد.برای جلوگیری از برخورد درب ها با عابرین به علت زاویه دار بودن دربها امکان نصب سنسورهای ایمنی خطی وجود ندارد و از سنسورهای مایکروویو خاص استفاده میگرد که هم عمل تشخیص حرکت افراد را به عهده دارند و هم مانع برخورد دربها با افراد میگردند.مدار کنترل این درب ها نیز مانند مدل های پیشین کاملاً توسط کاربر و نصاب قابل برنامه ریزی و کنترل می باشد و همچنین امکان نصب تسط شیشه های 10 میلی متر و دوجداره امکان پذیر می باشد.

می توان گفت درب اتوماتیک شیشه ای لولایی ساده ترین حالت از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد زیرا در واقع درب شیشه ای لولایی همان درب شیشه سکوریت معمولی تک لنگه یا دو لنگه است که اتوماتیک شده است. یکی از مهمترین ویژگی های درب شیشه ای لولایی این است که می توان بدون نیاز به تعویض درب ، آن را اتوماتیک کرد بنابراین برای ساختمانهایی که بازسازی شده اند این نوع درب اتوماتیک شیشه ای بسیار مناسب می باشد. همچنین این نوع درب شیشه ای در کاهش هزینه های ساختمان بسیار موثر بوده و از مقرون به صرفه ترین درب های اتوماتیک شیشه ای موجود در بازار است. البته لازم است که اگر درب لولایی مربوطه دارای وزن سنگینی باشد این نوع از درب شیشه ای مناسب نیست.

درب شیشه ای لولایی دارای امنیت بسیار بالایی بوده و به سادگی نصب می گردند و تنها نوعی از دب های شیشه ای هستند که قابلیت نصب بر روی درب های موجود در ساختمان را دارند و در واقع با این نوع درب شیشه ای دیگر نیازی به نصب مجدد درب ساختمان نمی باشد. درب اتوماتیک شیشه ای لولایی مناسب برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و سالن ها و… که دارای ترافیک متوسطی هستند می توانند استفاده گردند همچنین چونکه این درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی به طور اتوماتیک باز و بسته می شوند بهمین دلیل میتوانند میزان هدر رفت انرژی ساختمان را تا درصد بالایی کاهش دهند.

همانطور که قبلا بیان شد درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می تواند بصورت یک لنگه یا دو لنگه باشد. عملکرد این نوع درب بدین صورت است که بر روی هر لنگه یک بازوی الکترومکانیکی تعبیه میگردد. ولی با توجه به نوع کارکرد آن باید عرض کنیم که نوع درب شیشه ای لولایی بیشتر برای مکان هایی که ترافیک و رفت و آمد یک طرفه دارند مناسب تر است. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای لولایی برای جاهایی که دارای رفت و آمد دو طرفه هستند مناسب نیست زیرا معمولا در این نوع درب شیشه ای هر دو لنگه درب در یک جهت باز یا بسته می شود البته می توان کاری کرد که در دو جهت متفاوت باز و بسته شوند ولی این ساختار عادی نیست و زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد.
همچنین لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد هم می باشد که توسط این سیستم می تواند مانع در سر راه بسته شدن مسیر حرکت خود را تشخیص دهد. ضمنا درب شیشه ای لولایی قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را دارد که این خود یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع دربهای اتوماتیک می باشد.
نحوه کار اپراتور این نوع درب بدین صورت است که در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم های موجود بر روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن اهرم ها، درب بسته می شود. ولی در حالت نصب دیگر که اپراتور بر آستانه درب نصب شده است، عکس این حالت اتفاق می افتد.

منبع : آذر-در

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کارشناسان فروش کرکره برقی درب اتوماتیک خط ویژه 021-66302289 021-66293689 تلگرام - وایبر - واتس آپ 09390494502
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 450
  • بازدید کلی : 3,840